Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Received an offer for 3450,- annual premium. Setup automated payment and turns out I was being over changed to the by 300%.
Hadde forsikringer med årlige premier på kr. 25000 i Frende. Så får vi ein båtskade på kr. 17000, har aldri hatt båtskade eller andre skader tidlegare. Då bestemmer ein ekspert som aldri har sett skaden, at dette er skade som ikkje er dekka av kaskoforsikringen. Dette til trass av at fagfolk som har vurdert og reparert skaden, opplyser at det er usikkert om kva som er årsak til skaden.
Dårlig kundeservice, få priser for tilleggsforsikringer tar veldig lang tid, flere uker.
Har vært kunde hos frende i nesten ett år nå, for det første fikk jeg ingenting for tapt bagasje på flyplass i Frankrike. Neste gang jeg meldte skade for knust tv fortelte de meg at forsikringen var stoppet for mer enn to mnd siden uten at jeg vet noe om det det var bare helt tilfeldig at jeg visste det, jeg fikk ingen melding fra frende om at alle mine forsikringer var stoppet, jeg kjørte frem og tilbake til Oslo i to mnd uten forsikring og uten at jeg vet om det, skulle det skjedd noe underveis hadde jeg tapt alt. Riktig at frende er en av det billigste, men dette er jo selvfølge når du ikke få noe ut av det du betale for og ikke minst når de sier beklager dine forsikringer er stoppet pga manglende betaling noe som de ikke kunne sjekke før jeg ringte og da leitet de litt i systemet og fant at betalingen har skjedd men de hadde ikke oppdatert dette. Forstår ikke hvordan kan de stoppe forsikringen uten å merke at regningen var betalt. Aldri igjen - anbefales ikke i det hele tatt.
Har ingen ting negativt, men vil sjekke pris på mine forsikringer.
Da jeg kontaktet frende for og få bil ansvars forsikring blei jeg lovet markedets beste pris.. 4005kr i året på kun ansvar er langt fra en god deal! Og skulle få 40% start bonus.. Som enda står 20%😒 I tillegg sender di meg plutselig regning nå på 6mnd i en faktura.. Og gidder ikke dele den opp pr måned 😡 latskap syns jeg.
Hei Hilde, Så leit at du ikke er fornøyd, det vil vi gjerne ordne opp i. Ta gjerne kontakt med kundeservice direkte hos oss på 55 15 36 00, så skal vi ta en kikk på avtalen din. Hilsen Heidi i Frende
God erfaring basert på forsikringsoppgjør etter totalbrann på hytte.