Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har brukt dem i forbindelse med bilforsikring i flere år. Etter å ha blitt tilbudt enorme priser hos diverse andre store aktører, ble jeg tilbudt under halve prisen av Gjensidige da jeg kontaktet dem. De tok også flere hensyn og faktorer med i beregningen enn bare alder og tidligere historikk da jeg tegnet forsikring hos dem. Kundebehandlingen har vært knirkefri og det har vært lett å komme i kontakt med dem når behovet har vært der. Ellers var det gjort på en kort telefonsamtale å overdra forsikringen fra mitt tidligere selskap.
Kundestøtte er bra hos Gjensidige,men får ikke lov å betale hver måned grunnet bet.anm
Fikk en vannlekkasje som samarbeidsbedriften deres Recover skulle utbedre. Tok mange uker før de hele tatt begynte å utbedre, skifte av prosjektleder underveis som ikke besvarte henvendelser eller utførte tilstrekkelig undersøkelser. Fikk klarsignal av forsikringsselskap til å få en tredjepart til å gjøre siste vurderingene og utbedre skaden. De endte opp med å betale 1/7 del av kostnadene fra tredjepart. Helt elendig kundeoppfølgning og forsikringsoppgjør gjør at Gjensidige ikke er et forsikringsselskap du kan føle deg trygg på om det skulle oppstå en skade/uhell.
Gjensidige er et bra selskap.Jeg er NAF medlem, det hjelper,tilbakeføring av overskuddet er bra.
Jeg er førnøyd med Gjensidige, men vil ha et bedre pristilbud i forbindelse med utvidet forsikring.
Hadde super husforsikring som skulle dekke alt av vannskader. Fikk vannskade fikk avslag pga skaden har vært over tid. De mener mange år, det stemmer ikke da jeg kjøpte boligen for 2 årsiden og megler kan bekrefte at det ikke var skade da. De har kundeutbytte og det har jeg selv fått! Genialt! Men det hjelper ikke mye når du ikke får hjelp med skade. Dette er en sak som er sendt til forbrukerrådet og finansnemda. Du er ikke trygg med deres forsikring.
Gjensidige har vert god men vi byttet bil og 😰 då blei dei for dyre.
Dem er flinke til å følge opp når spør om noe hjelp
Har altid fått god hjelp når eg har trengt det, kjapp respons. Eneste problem er att forsikrings prisene har for store hopp opp over, fra år til år. Det burde en unngå.
Har vært veldig fornøyd, men økningen i bilpleie er drøy
Jeg har brukt Gjensidige i noen år nå, men er lei. Jeg får ikke kontakt, kan ikke sende e post annet enn å logge meg inn, der stå det ulest gjerne i fjorten dager og ofte mer. Dette holder ikke. Enkle reisesaker eller viktigere ting som syk i utlandet, jeg har opplevd Gjensidige som vrang, trege og uansvarlige. Beklager Gjensidige, har også sendt e post til dere om dette, men som all annen informasjon, den når ikke frem og blir antakeligvis ikke lest eller kastet. Nok er nok. Nå bytter jeg.
Tror de må ansette mer folk. Umulig å få kontakt med og når jeg endelig fikk et telefon nr så var jeg neste person i køen i sikkert 1 time. Har sent mail og meldinger i 2 uker uten at de har lest heller svart og det er en liten sak så ville tatt 5 min å sitt på og fikset. Så kundeservicen er blitt helt fraværende så når forsikringen jeg har betalt for er gått ut så skifter jeg forsikring
Lik de fleste forsikringsselskap.Man vil vel aldri bli glad i et forsikringsselskap. Gjensidige opplever jeg som et selskap med en rotetet app der det er vanskelig å få totaloversikt.
Får ikke svar på henvendelser -ringer fra mobil til dere uten svar på telefonen fra dere henvises hele tiden til einformasjons valg fra 2 til 6valg
Gjensidige er billigst, selv uten å ta med kundeutbytte.
Meget godt fornøyd, men det er ikke konkurransedyktig på pris lengre! Ønsker bedre pris på forsikring.