Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Komplett produkt, kundebehandlere som gir god info.
Mista mitt fotoapparat og filmapparat på tur hei fra Gran Canaria . Hadde alle mine forsikkringer i Gjensidige ,og meldte inn saken . Fikk ikkje fem øre ,og ho som var sakshandsamer var tydelig på at ho nok ikkje trudde på saken i det heile . Ho er ganske heldig ,for eg har ikkje navnet hennes . Hadde iallfall nevnt det her . Eg var så forbanna at eg lurte på å bytte selskap med en gang ,men venta litt ,og lurer fremdeles på det !
Har bare godt og si.
Alltid hjelpsom når en trenger de(heldigvis ikke så ofte). Hyggelige folk som tar din telefon, høres ut som de smiler :) Kjekt hvert år når jeg får utbytte. Gode priser på de tjenestene jeg trenger.
Gjensidige Forsikring er uten tvil det beste selskapet jeg har vært kunde i. Noe dyrere kanskje ? Tja, men får jo utbytte hvert år også da :-) MEN, de er lette å kommunisere med og er der ALLTID :-)
Når det gjelder, tar Gjensidige Forsikring raske beslutninger og hjelper raskt. Hjelpsomme, gir gode råd/veiledning i ulike sammenheng. Som kunde vert ein sett der. Takker
En ting er hvordan forsikrings tilbud og - priser settes, men det viktigste er servicen, og ikke minst måten man behandlers når uhellet først er ute! Helt supert! Proffensjonelt fra første stund. Tusen takk!
Vet ikke hvordan dere er når uhellet er ute. Håper jo på det beste.
Bra: Deler overskudd med kundene. Raskt oppgjør uten dikkedarier. Dårlig: Kan ikke finne noe i farten.
Har bil,innbo og reisefors. fornøyd
Koster kanskje litt mer enn andre men de ganger jeg har hatt kontakt med Gjensidige har de vært veldig ryddig, konkret og proffe.
De er alltid der, de er rimelige, trygge og raske. Har aldri hatt problemer med Gjensidige.
Men ikke fornøyd med innboforsikring/yS avtale. Ingen mulighet for lavere innbosum. Dumt.