Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra selskap, men ønsker hele tiden og holde meg orientert om priser hos andre selskaper
Da jeg ringte fikk jeg beskjed om at jeg nå lå inne med uforsikret bil, og at jeg ville få dagbøter om jeg ikke tegnet forsikring så fort som mulig. Syntes ikke prisen jeg fikk var så dårlig, for nå er jo årsavgiften bakt inn der. Det var den ikke i tilbudet jeg fikk herfra, så da blei det plutselig dobling.. Dette var ikke opplyst om, til tross for at jeg nevnte på det!
Prisene er i utgangspunktet helt ok, så var veldig fornøyd da jeg byttet til Gjensidige, helt til det oppsto problem etter problem som de selv er skyld i, men som de ikke vil ta ansvar for. Kundebehandlingen må forbedres, og når de har gjort en feil som resulterer i at jeg må betale dobbelt så mye som jeg egentlig skulle gjort, så burde de lagt seg flat, og sagt beklager, og fikset opp feilen etter seg. Hatt Gjensidige Forsikring i knapt 5 mnd, og det har oppstått flere problem allerede. Ikke bra. Skjerpings.
Fornøyd med kundeservicen, får raske svar. Kort vente tid på telefon.
Hun som var trivelig her i Trondheim sluttet :-( Er ikke så trivelig i Trondheim lengre. Reiseforsikringa er jeg usikker på. Dem kunne ikke fortelle meg hvilke sykehus i Penang, Malaysia dem samarbeider med.
Da jeg flyttet fra IF til gjensidige var total forsikringen inkl årsavgift på mine biler mye lavere forespeilet en den nå har blitt.
Fikk tilbud på forsikring, så i neste Mail fikk jeg beskjed om dokumentasjon dem trengte og div takstmenn jeg kunne bruke for og taksere gjenstanden. Så gikk det relativt kort tid før jeg rakk og sende inn noe som helst, at gjensidige trekker seg og ønsker ikke og forsikre min gjenstand. Uprofesjonelt og dra saken så langt, tilogmed før jeg rekker og sende inn noe som helst, så trekker de seg. ALDRI MER GJENSIDIGE for min del.
Om en ikke er medlem i en eller annen organisasjon er det dyrt for de unge. Uten inntekt, dyr forsikring..!
Har god kundebehandling og greie skadeoppgjør. Stort sett god erfaring med selskapet.
OK, men dyr. Betaler inn og har lite med forsikringsselskapet å gjøre for øvrig.
Etter å ha vært 1 år kunde ble forsikringspremiene økt ca. 50%.
Ordner raskt og greit ved skade. Hjelpsom og god informasjon.
Noen skader på bil og MC. Også personskade som ble saksbehandlet med det beste utfall. Personskade ikke oppdaget og behandlet i det offentlige sykehus. Fikk henvisning til privat behandling.
Vår familie byttet forsikringsselskap for vår Mercedes Benz for flere å tilbake, etter at vi fikk forvisninger om at Gjensidige var fullt på høyden med tanke på dekning, i forhold til andre selskap. Vi har betalt Plus Forsikring (Gjensidiges beste bilforsikring) på vår bil i mange år. Overraskelsen var stor da vi for noen uker siden fikk motorhavari, på tross av at bilen har gått knapt 54 000 km. Enda verre ble situasjonen da vi fikk vite at dette ikke er dekket av Gjensidiges beste forsikring. Bilen er fra 2009 og kjøpt hos merkeforhandler (Bertel O Steen). De meddeler at bilen nå er over 8 år og at motorhavari ikke omfattes av dekningen, på tross av at det er nettopp dette Plus forsikring skal dekke. De har altså tatt betalt for en forsikring vi ikke er dekket av. Og ikke nok med det, de har tatt betalt mer enn hva jeg måtte betale om jeg hadde nytegning av en slik forsikringen, på tross av at jeg har både hus, innbo, reise og verdigjenstand-forsikring hos samme selskap. Faktum er, hadde vi hatt vår forsikring hos annet selskap, ville vi ha vært dekket. Budskapet er enkelt- det er to priser på forsikring, en før- og en etter. Vår familie har lært at dette ikke er et selskap å stole på. Forsikring handler om å sikre seg mot uventede hendelser i livet. Vi har smertelig fått erfare at Gjensidige Fosikring ikke er verdig vår tillit. Håper andre kan ta lærdom av vår erfaring.
Når jeg har bruk for forsikring, svarer det alltid til hva jeg kan forvente. Ikke alltid billigst, men jeg har tryggheten. Det er hva forsikring handler om.
Bra selskap men en må hele tiden passe på da prisene øker selv om man aldri har skader eller noe form for utlegg med selskapet.