Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kundebehandling og rask tilbakemelding. Ønsker ikke å si noe mer.
Tidligere har jeg vært trofast og kanskje litt ukritisk, nå føler jeg at selskapet er i endring og ikke samme positivitet.
Har vært trofast kunde i flere tiår og registrerer at andre som har vært kunde i få år får bedre avtaler på identisk bil. Er ikke sånn man oppretholder gode kunderelasjoner
Hyggelig folk å snakke med, tar alt med et smil. Det er vel sånn med alle forsikringer at det er dyrt som ung fører... dette syns jeg er litt dumt, vi har kanskje ikke verdens beste inntekt, og nesten all lønn går til bilforsikring. Men ellers veldig fornøyd
Har vært kunde i noen år, siste året har jeg hatt skade på boligen. Skaden ble meldt til saksbehandler hvor de ikke var interessert i å sende takstmann. Det endte med at de henlegger saken. Etter klage sender de håndverksparter og selvfølgelig var skaden dekningsmessig. Partner foretar egen takst og setter i gang med utbedring, hvor vi finner ut at de benytter noe helt annen parkett enn den vi har. Taksten som er sendt til Gjensidige hadde en kvm,. pris på kr. 440. Den som ble lagt hadde en kvm. pris på kr. 175. Som kunde aksepterer ikke vi dette og partner må legge om gulvet på nytt. Som følge av håndverkere forsøker å lure meg som kunde skiftet jeg selskap.
Besvarer ikke gjentatte henvendelser; umulig å komme i skriftlig kontakt med.
Litt dyr forsikring samlet sett, men god kundebehandling.
For høy pris ellers veldig bra, har aldri hatt noe tull med det selskapet
Flott å kunne ringe direkte til kundebehandler. Hyggelige.
Vi har gjennom skadebehandlingen blitt utsatt for ren TRAKKASERING av dødssyk kunde! Blitt mistrodd. Gjensidige sjekket ikke opp med oppgitte "vitner" i forhold til mottatte gaver og eiendeler. Krevde kvitteringer for alle eiendeler flere år tilbake i tid. Har aldri opplevd slik behandling tidligere. Hjerteskjærende å følge dødsyk mann i denne prosessen. Kommer aldri til å anbefale Gjensidige til andre og bytter selv til Sparebank1 forsikring.
Gjensidige ordner opp (hus) uten knot vid skade, men prisen for bil (+25%) & hus (+28%) forsikringen eskalerer uten rimelig grunn. Det er veldig dårlig.
Gode avtaler med organisasjoner, gir flott utbytte, har vært ca 15% av totalpremien. Kan virke dyre, kanskje derfor store overskudd. Solid selskap, kundeeiet/ norsk. Negativt, legger ned mange lokalkontorer, nå også kundesenter mm. Lengre ventetid på tlf.
De er raske med utbetaling. Synes katteforsikringen de har er dyr. Ellers fornøyd
Da uhellet først var skjedd, fulgte de meg opp. De sa ting som jeg forstod. Flink.
Syns det blir litt for mye penger å betale da jeg er student å har ingen inntekt utnom stipend. Syns det er bra med valgene men ønsker fortsatt å ha delkasko da jeg har en eldre bil.
Bra pris sammenlignet med konkurrentene. Lett å ha med å gjøre når uhellet er ute. Fikk oppgjøret fort inn på kontoen.