Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde ville få avdragsordning typ betale hver 3 måned.
Kundeservicen kan bli bedre, litt lang saksbehandlingstid.
God oppfølging men dyre på pris for ny bil som er en Tesla model x 100d.
Fint og god tilbud men blir dyr for meg, jeg anbefaler til mine venner og kjente folk.
Billig forsikring. Litt dårlig på kundeservice. Skulle endre kjørelengde. Ringte. Det ble ikke gjort.
Jeg vet ikke om noen andre selskap som ville øke forsikringspremien med over 1000 kr, når man henvender seg til selskapet for å rette opp feil adresse og ber om at innboforsikringen på fritidshuset blir fjernet. Når man attpå til skriftlig ber om forklaring på dette, får man ikke svar.
Kundeservice er for dårlig overfor min gruppe forsikringstager.
Ble påkjørt og svært skadet av buss i Oslo, var uten skyld, fikk greit oppgjør. Saksbehandler var dårlig tilgjengelig ved henvendelse.
Til nå har jeg ikke funnet et annet selskap som kan tilby like gode vilkår og såpass lav årlig kostnad på min bilforsikring, derav er jeg fornøyd med Gjensidige.
Alt er bra, men litt dyrere enn andre forsikringsselskap. Bilforskring litt dyrt.
Bra pris, oversiktlig og grei nettside, chat funksjon fungere.
Føler jeg får god kundebehandling, og klare svar når jeg ringer.
Eneste er at de som alle andre banker og forsikringsselskaper ønsker kontakt via email og lignende, ikke face to face, med mindre man har en møteavtale. Det gir jo de mindre kostnader, som igjen gir bedre priser?
Gjensidige vil ikke ha e-faktura. Vi har prøvd i flere år uten å lykkes.
Bra telefonhjelp og tibud, jeg følte meg ivaretatt.
Kundeservice, men liker ikke den automatiske telefonsvarer.