Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tilgjengelig, hjelpsom, lokal kontakt, dyktig, litt dyr.
Dårlig kommunikasjon fra forsikringsselskapet, og hva du sier.
Får ikke melding om prisøkning på forsikringen. Stor frustrasjon hvert år.
Et kundenummer som tar telefon innen 2 min, som er sjelden i de fleste andre forsikringsselskap. Bra kundeservice, men dårlig valg og meny på telefon appen.
Er veldig fornøyd med gjensidige, sjekker bare om andre selskap er rimeligere.
Gjensidige er bra på det meste, men øker prisene uten varsel...
Har vært kunde i svært mange selskap. Men, har funnet meg godt til rette i norges største og beste forsikrinsselskap! Servicen kan ikke sammenlignes med andre! Tipp topp. 😬
Det som er dårlig er at Gjensidige tar en ganske høy betaling for å skadeforsikre en bilist som har-bank i bordet- kjørt skadefritt i omlag 40 år. Tung sykkel, stor bil, år ut og år inn med til dels lang kjøring. Aldri forårsaket en eneste skade. Slå den! Hvor mange mannlige bilister har dere som er helt skadefrie! Det som er feil med Gjensidige er at dere ikke fortjener meg til den prisen jeg betaler!
De har hjulpet meg bra når jeg trengte dem. Jeg er meget fornøyd med oppgjør, raskt og effektivt.
Oversikten over forsikringene er knallbra. Dessverre er forsikringsrådgiverne gått hjem for dagen, før jeg kommer meg hjem om dagene. Veldig dårlige på skadeoppgjør. Tok ca 1,5 uker før jeg fikk svar på min "lille" skademelding, og da føler jeg at Gjensidige har silt ut halve skademelding som "urelevant" og konkludert med at de ikke trenger å betale noe ut fra resten av skademeldingen. Lange telefonkøer. Bra priser på forsikring, kjempepluss med kundeutbytte selv om det blir beskattet.
God kundebehandling. Bra oppfølging etter liten fuktskade.
Fikk ikkje med meg riktig bonus til gjensidige, har sagt dei skal senda ny forespørsel te gammalt selskap. Men dei gjør det aldri etter gjentatte forespørsler. Har måttet flytte tilbake til gammelt selskap men dei avgir feil bonus til If selv om if har sendt min bonus til dei på 60% så avgir dei bare 50%.
Skadeoppgjør etter skade. Synes de var vanskelige.
Dårlige betalingsalternativ og regler å krav, mine sider på gjensidige stemmer ikke over hva gjensidige sier i telefon.
Er misfornøgd med at prisane er justert opp uten at eg er informert.
Raskt oppgjør. God hjelp. Har blitt litt dyrt. Personlig rådgiver over i ny stilling. Har fortsatt ikke fått ny etter to år.