Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har kun et ankepunkt, og det er at dere ikke har innboforsikring for feriehus /hytte.
Syns kanskje prisen er litt høy. Men kundeservicen er upåklagelig.
Veldig dyr forsikring på en billig bil. Jeg er medlem av KY (YS) I tillegg, og dette burde gitt utslag på forsikringen.
Gjensidige har vært enestående, bortsett fra erstatningssummen jeg ble tilkjent etter å ha brukket ryggen. Den var på kr. 5000. Jeg er medlem av YS, og har visse fordeler av det.
Altfor dyrt! Betaler altfor mye uten at jeg forstår hvorfor!
Dårlig kundeservice, vanskelige å få tak i, ringer ikke tilbake.
Dyre i sammenlikning med konkurrerende selskaper. Alltid hyggelig kundeservice.
Gjensidig ung er positivt med tanke på 23 års alderen. Men kundeservicen er utrolig dårlig, å dette har resultert i at jeg nå skal flytte forsikringene mine.
Litt tull ifm skade av briller. Dårlig og sen oppfølging.
Har blitt utsatt for tyveri av sykkel og reisegods. Ingen problemer forsikringsutbetalinger da dette har hendt, men var mye skriverier frem og tilbake for mange år siden da jeg skulle tegne helseforsikring.
Elendig saksbehandlig ved skade. Var uheldig og hadde bruk for reiseforsikring da jeg var på tur til hytte. I fbm skaden som oppstod leste jeg vilkårene FØR jeg ringte saksbehandler og meldte skade på reiseforsikring. Var ærlig og sa det som det var at skaden hadde skjedd i hjemkommunen... Og det som da skjer er at saksbehandler avviser forsikringsoppgjør.. Da vilkårne tilser at skade som skjer innenfor kommunergrenser eller i den kommunen en jobber i... dvs til /fra jobb.. Dekkes ikke. Helt utrolig... Dvs at der det er størst sjangs for skade kan oppstå/skje.. Dekkes ikke.. Slik at en må vurdere hva en ønsker og si til saksbehandler. Men de går ut fra skjema spørsmål som alltid begynner med tid og sted og dermed " ledende spørsmål " I tilfellet bruk av reiseforsikring vil det si at uhellene en eventuelt blir utsatt for MÅ SKJE UTENFOR hjemstedskommunen hvis en skal ha mulighet for å få noe dekket på REISEforsikringen En skal selvfølgelig være ærlig men det oppfordres jo av forsikringen selv til å være uærlig for å få dekket skader... Dette er noe ikke en ønsker og gjøre selvfølgelig, men en kan da lure på hva en skal gjøre og hvorfor en har forsikring. I mitt tilfelle håpet jeg at det ville bli brukt sunn fornuft og at skade ville bli dekket men dengang ei... Jeg forstår jo at forsikringselskap har retningslinjer å gå etter i saksbehandlinger, men ikke at det IKKE kan brukes sunn fornuft som ville kunne gi flere kunder til selskapet.. Som menig mann i gata endres vilkårene for forsikringer og kan vel si at disse leses vel ikke av oss vanlige.. Og dermed ikke oppdatert på hva som gjelder når uhellet er ute og dermed kommer skuffelsen..... Med dette innlegget vil jeg bare si at jeg er skuffet over at det ikke brukes fornuft i skadeoppgjør og at alle og enhver bør lese vilkårene for de forskjellige forsikringer en har og se hva som dekkes og ikke dekkes ved uhell. Ærlighet BØR vare lengst.
Gir et tilbud, men holder ikke avtalen. Setter ned kjørelegde, men ikke prisen.
Har heldigvis aldri hatt behov for å benytte forsikringen. Gjensidige har alltid gitt meg de beste vilkårene, både i pakkenes innhold og pris, helt siden min første bilforsikring.
Hadde ett utestående beløp som gjorde at forsikringene ble stoppet. Dette forstår jeg såklart. Når jeg tok kontakt med de fikk jeg skriftlig beskjed om at så fort utestående var betalt ville forsikringene gjenopprettes. Dette skjedde ikke! Forsikringene måtte tegnes på nytt, med nye (større) summer og betales for ett år på forskudd! Når jeg tok opp dette med de sluttet de å svare!
Gjennom rabattordninger får jeg et godt totaltilbud gjennom Gjensidige. De skadeoppgjørene jeg har hatt har vært smidige og enkle.
Er fornøyd kunde og har alltid fått den hjelpen og oppfølging som jeg har ønsket.