Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg mener Gjensidige skriver regninger med gaffel og forskjellsbehandler kunder uten rimelig grunn.
Har hatt gjensidige helt siden jeg startet å betale forsikring. Har for morro skyld prøvd å få tulbud fra andre i blant å får samme beskjed hver gang om at de ikke kan måle seg mot gjensidige.
Veldig fornøyd, sjekker også andre selskaper nå for billigere pris. Ellers ingen grunn til å bytte!
Har hatt Gjensidige i utrolig mange år, men bilforsikring er de dyre på tross at vi får utbytte. Vurdere bytte.
Svarer ikke på spørsmål som stilles i skadesak. Heller ikke når spørsmål og påpekninger kommer fra advokat. I følge fageksperter og vår advokat er saken helt klar, og Gjensidige forsøker å unngå forsikringsbevis til det ytterste. Under samtale med prosjektleder i Polygon forsøker de å overbevise oss om at vi ikke har krav på gjennoppbygging etter vannlekkasje. Dette er noe som også støttes av IL takst AS. Vi har god tilgang på fageksperter, da vi har nære relasjoner som har prosjekterende stilling innenfor nettopp dette feltet, VVS. Gjennom vår innboforsikring i Gjensidige har vi rettshjelp inntil 100 000,- om det skulle være et tvist. Her ønsket også Gjensidige å diskutere om dette var en tvist eller ikke. Gjensidige endte opp med å betale vår advokat.
Altid hjelp og få !! Bra pristilbud og saksbehandlere
Hadde behov for hjelp i form av leiebil etter motortrøbbel derhvor bil gikk i nødmodus (uforutsett hendelse), og til tross for at gjensidige har "skjønn" som en del av avtalen blir du kun vist til døra når man etterspør å få leiebil da det kreves at dem bidrar med veihjelpa og leveransen til verksted for at man skal kunne motta leiebil og aller helst har vært i en ulykke. Man har ingen verdi som lojal kunde, og blir kastet i mellom saksbehandlere hvor den ene har mindre peiling og info enn den andre.