Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God kundeservice, alltid tilgjengelig og behjelpelig, men de endrer priser på forsikringen uten å varsle.
Dårlig behandlet når en ringer inn, jeg spør om hvorfor forsikringen er så høy. Når andre selskap er nesten 40 prosent lavere i pris.
- Dårlig service - Utilstrekkelig kommunikasjon, kunne ikke løse forespørselen om problem med kunden.
Har kun et ankepunkt, og det er at dere ikke har innboforsikring for feriehus /hytte.
Syns kanskje prisen er litt høy. Men kundeservicen er upåklagelig.
Veldig dyr forsikring på en billig bil. Jeg er medlem av KY (YS) I tillegg, og dette burde gitt utslag på forsikringen.
Gjensidige har vært enestående, bortsett fra erstatningssummen jeg ble tilkjent etter å ha brukket ryggen. Den var på kr. 5000. Jeg er medlem av YS, og har visse fordeler av det.