Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har opplevd at de har vært veldig imøtekommende. Vi er godt forsikret.
Vi har aldri hatt skader som vi trenger å bruke forsikringen til. Derfor vet jeg ikke hvordan det virker hvis vi hadde fått skade på huset osv. Syntes det er hyggelig å få utbytte av det vi betaler inn.
Respekt for kunden, opptrer ikke arrogant og belærende!
Byttet km dekning fra 35 til 45000 da økt forsikring 300%. Ha det Gjensidige.
Uhyggelig pris på forsikring av MC og bil. Men kundeservice var helt ok.
Kundene skal ikke være tvunget til hele tiden å følge med i bevegelsene i markedet, men selv komme med justeringer og forslag til kundens beste. Gjensidige er flinke til å dele av overskuddet med kundene sine, og de er raske med oppgjør hvis uhellet skulle være ute. Det er vanskelig å si hva som er bra og hva som er mindre bra med de forskjellige forsikringsselskapene, når forsikringsvilkårene i en grunnpakke ikke er 100 % like (altså det som står med små skrift), og ev. tillegg ikke er beskrevet på samme måte med forståelig norsk. Her har bransjen noe å jobbe med. Det burde være lett som bare det å velge forsikringsselskap, og til syvende og sist er det prisen som teller når dekningen og vilkårene ellers er helt lik. Jeg har en MC som NAF ikke gir meg veiassistanse på uten at jeg tegner egen forsikring på den. Jeg vil at dere skal vurdere et alternativ til NAF på alt rundt bil og MC.
Fikk vannskade i eget hus. Saken drøyde bare ut og etter 1,5år med advokater og nærstående rettsak kommer de med et tilbud på 1/10 av opprinnelig takst. De bruker mye ressurser på å finne argumenter for å drøye ut saken, og for å slippe å betale ut erstatning. Resultatet ble hus på tvangssalg og totalt ødelagt familieøkonomi. Selskapet frarådes på det sterkeste.