Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg var ukjent med bruk av forsikring ved skade på mobiltelefon og leverte den til Telia butikk. Etter innlevert telefon kommer melding fra Mobylife? Jeg skulle levert telefon med knust skjerm til Mobylife.. Ikke Telia butikk. Det var gang nr. 1 jeg var uheldig å knuse skjerm (‘skjermbytte). Jeg var forsikret hos Gjensidig og Telia. Jeg valgte dessverre Gjensidig hvor Trodde jeg hadde kr. 500 i egenandel. Jeg betalte faktura på kr. 2537 i butikk.. fikk kr. 537. Egenandel !. 2000.
Utmerket, men pris skulle vært bedre. Har ellers gode erfaringer.
Hatt gjensidige i lang tid og har vært strålende fornøyd men når de plutselig setter ned bonusen etter opplysninger fra tidligere selskap som var storebrand hvor jeg faktisk hadde 70% men de hevder storebrand sier at jeg har hatt 60% enda jeg har skriftlig bevis på 70%., da tok tålmodigheten min slutt. Vært i kontakt med både Gjensidige og Storebrand men de skylder på hverandre og jeg sitter igjen med svarteper. Utrolig dårlig kundebehandling... Fraråder derfor Gjensidige som forsikringsselskap.
Vi har vært kunder hos Gjensidige i snart 40 år, synes det er vanskelig å kommunisere med Gjensidige, ingen kontaktperson, bare div forskjellig personer som svarer på chat.
Har hatt to skadesaker med gjensidige. Begge ganger med full kasko. Begge ganger svarte de raskt, ga takst fort. Den andre gangen var taksten noe lav, forklarte hva som var gjort på bilen med dokumentasjon, fikk da ny takst 1k over skade og tilbud om reparasjon, uten noe problem. Alltid betalt i tide og aldri noen tvil fra deres side om meg som forsikringstaker. Enkelt oppgjør, alltid hyggelig kundeservice og raske svar. Muligens noe dyrt, men hvertfall verdt det for meg.
God erfaring, men syns prisen på forsikringene er vel dyre.
Minstepensjonist som reiser lite. Lite egne verdier, da jeg leier. Syntes prisen bare økte og økte. Ingen alternativer som ble billigere. Prøver derfor et annet sted.