Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Men ikke fornøyd med innboforsikring/yS avtale. Ingen mulighet for lavere innbosum. Dumt.
Jeg aldrig hatt noen skade,så det kan jeg ikke utale meg om.Har alle mine forsikringer i Gjensidige,bolig ,reise og bil. Bilforsikring har jeg faktisk hatt i Gjensidige i 51 år. Forsikringen er muligens noe dyr,men man vet hva man har , vet aldrig på sikt hva man får.Så jeg forblir fortsatt kunde i Gjensidige.
Jeg har, heldigvis, sjeldent måtte bruke forsikringen. På hunden har det imidlertid skjedd et par ganger. Raskt og direkte oppgjør med veterinær. Mailkopi til meg og med den hyggelige "god bedring" til hund :-) Det skal så lite til før vi opplever det positivt - ikke alle som har forstått den. Dere er flinke! Også veldig hyggelig på kundeservice når jeg har hatt spørsmål om forsikringene. Så er det rosinen da: Bonusutbetaling til sommerferien!
Konsulenter som faktisk lytter til kunden og ikke bare er opptatt av å selge flest mulig forsikringer. Når uhellet er ute og man trenger bistand er Gjensidige flinke med informasjon og forsikringsoppgjør kommer greit og raskt.
Vi har ful forsikring inkluding min livsforsikring,og vi er fornøyde kunde!