Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Mista mitt fotoapparat og filmapparat på tur hei fra Gran Canaria . Hadde alle mine forsikkringer i Gjensidige ,og meldte inn saken . Fikk ikkje fem øre ,og ho som var sakshandsamer var tydelig på at ho nok ikkje trudde på saken i det heile . Ho er ganske heldig ,for eg har ikkje navnet hennes . Hadde iallfall nevnt det her . Eg var så forbanna at eg lurte på å bytte selskap med en gang ,men venta litt ,og lurer fremdeles på det !
Har bare godt og si.
Alltid hjelpsom når en trenger de(heldigvis ikke så ofte). Hyggelige folk som tar din telefon, høres ut som de smiler :) Kjekt hvert år når jeg får utbytte. Gode priser på de tjenestene jeg trenger.
Gjensidige Forsikring er uten tvil det beste selskapet jeg har vært kunde i. Noe dyrere kanskje ? Tja, men får jo utbytte hvert år også da :-) MEN, de er lette å kommunisere med og er der ALLTID :-)
Når det gjelder, tar Gjensidige Forsikring raske beslutninger og hjelper raskt. Hjelpsomme, gir gode råd/veiledning i ulike sammenheng. Som kunde vert ein sett der. Takker
En ting er hvordan forsikrings tilbud og - priser settes, men det viktigste er servicen, og ikke minst måten man behandlers når uhellet først er ute! Helt supert! Proffensjonelt fra første stund. Tusen takk!