Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gjensidige betaler ikke ut det man har krav på, og hjelper heller ikke til dersom det har skjedd en ulykke.
God på pris og veldig hyggelige kunderådgivere. Tommel opp.
Bra selskap, som ordner opp for meg dersom noe skjer.
Ingenting å utsette, ikke hatt behov for utvidet kontakt.
Fungere bra med gjensidige, men ønsker å bytte og vurdere pris på et annet selskap.
Hjelper godt når man ikke trenger hjelp ift skade. Da dekkes omtrent ikke noe og egenandel er høy.
Kundebehandlere virker kunnskapsrike. Man får god hjelp på telefon, og det er god oversikt i nettbaserte løsninger. Jeg har vært kunde der siden min første forsikring, men ønsker nå å teste markedet med tanke på lavere pris for samme produkt. Jeg føler at de har en del å gå på med tanke på pris, og at man ikke får bedre avtaler med mindre man bruker pressmidler. Det er litt synd med tanke på at langvarige kunder bør automatisk tilbys gunstigste vilkår og at de gjøre kjent med at dette er praksisen.