Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hjelper godt når man ikke trenger hjelp ift skade. Da dekkes omtrent ikke noe og egenandel er høy.
Kundebehandlere virker kunnskapsrike. Man får god hjelp på telefon, og det er god oversikt i nettbaserte løsninger. Jeg har vært kunde der siden min første forsikring, men ønsker nå å teste markedet med tanke på lavere pris for samme produkt. Jeg føler at de har en del å gå på med tanke på pris, og at man ikke får bedre avtaler med mindre man bruker pressmidler. Det er litt synd med tanke på at langvarige kunder bør automatisk tilbys gunstigste vilkår og at de gjøre kjent med at dette er praksisen.
Klart informasjon, god kundeservice, ingen problem med utbetaling ved skade.
Har hatt en skade på båt. Ryddig og raskt oppgjør. Anbefales.
Bor foreløpig i tjenestebolig som snart skal kjøpes. Har så langt bare bilen forsikret her.
God service ved tlf henvendelser. For hjelp eller spørsmål.
Er godt fornøyd med selskapet, men må sjekke pris av og til.