Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter en brannskade og frekk saksbehandler har jeg byttet fra gjensidige til et bedre og billigere forsikringsselskap. Saksbehandleren var så frekk og mente at jeg måtte levere tilbake leiebilen etter 13 dager selv om jeg har rett på 30 dager og selv om jeg ikke hadde fått erstatning ennå, han sa at jeg kunne bare bytte fra gjensidige om jeg ikke var fornøyd med dem, og det gjorde eg med gang jeg la på tlf. Fikk tilbud på 24000 kr for en bil som var kjøpt 1 år siden for 46000 kr, nå har det gått 40 dager siden skaden skjedde og fortsett ingen svar. Etter 8 år med dem ble jeg behandlet på denne måte, skal aldri anbefale gjensidige til noen som helst.
Gjensidige betaler ikke ut det man har krav på, og hjelper heller ikke til dersom det har skjedd en ulykke.
God på pris og veldig hyggelige kunderådgivere. Tommel opp.
Bra selskap, som ordner opp for meg dersom noe skjer.
Ingenting å utsette, ikke hatt behov for utvidet kontakt.
Fungere bra med gjensidige, men ønsker å bytte og vurdere pris på et annet selskap.
Hjelper godt når man ikke trenger hjelp ift skade. Da dekkes omtrent ikke noe og egenandel er høy.