Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har hatt Gjensidige som selskap i mer enn 25 år og betaler ca 35k i året i forsikringer. Nå er det komplett umulig å få tak i et levende menneske å snakke med med mindre du venter i telefonkø i mer enn 45 min... Skal du ha noe hjelp MÅ du logge deg inn med bankID. Til og med Chat'en må det logges inn for å oppnå kontakt. Før kunne man ringe sitt lokalkontor, men de har ikke telefon lengre. Ikke engang en email er å oppdrive. Jeg kommer til å be om tilbud fra forsikringsselskaper som har mennesker ansatt - som har tid til sin kunde! Gjensidige anbefales IKKE!
Fra 2019->2020 mellom 15% og 18% stigning på alle forsikringer. Fra 2020->2021 mellom 10% og 14% stigning på alle forsikringer
De viser til nordmenn at de har kundeutbytte. Men alt dette er juks. Det øket min årsfaktura selv om jeg har aldri hatt bil ulykker. Hvem jobber på økonomisk del? Han skjønte ingenting. Unngå forsikring hos Gjensidige!
Men tilbudet var ikke det billigste, siden jeg har funnet bedre tilbud på andre forsikringselskaper
Hyggelige folk, ryddige, seriøse og raske. Skulle gjerne hatt lavere pris.
God oppfølging. Selskapet viser tillit. Jeg er godt fornøyd med selskapet. Mottar bonusutbetalinger.
Har vært fornøyd med Gjensidige i alle år (10-15 år?), og kun benyttet meg av innboforsikring ved stålet sykkel, da med rask saksgang. Derfor veldig overrasket når de velger å gi bonustap på første ulykke (bil), selv når det ikke var nødvendig å nytte seg av kasko. Totalkostnader under kr 15 000. Saksgang ca 2 mnd (vet ikke hva som er normalt).