Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gjensidige har valgt å gå fra en bra kundebehandling til at man kun når dem på nett. Ingen personlig kontakt hvor man kan diskutere en sak. Har alltid vært gode på oppgjør ved skade. Hvis dem selv gjør feil blir det kunden sitt problem.
Useriøse og dårlige kundebehandlere, samt mye dyrere på forsikring enn konkurrenter
Rask og og god kundebehandling. Får utbytte hvert år. Men andre selskaper har rimeligere forsikringer
Oversiktlige dokumenter, pris ikke av de billigste men seriøs behandling av meg som kunde.
Holder hva lovet. Rask ved eventuelt oppgjør, lett å få tak i personer på telefon og e- Mail .
Dårlig å sette meg ned til 40 % på en sms fra 75% etter 8mnd i selskapet!
Fra å ha 6 forsikringer hos Gjensidige har jeg i dag 2 i følge Gjensidige. Går glipp av 18% bonus fordi jeg mangler den tredje. Jeg mener jeg har tre - bil/hus/ og innbo. Gjensidige mener hus og innbo er en forsikring. Premien gikk for mitt vedkommende opp med 40 % (4500) fra 2020 til 2021. Mener dette er veldig mye. Har vært meget fornøyd med Gjensidige helt frem til i år, ikke fornøyd med den store premie økningen.