Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har bare 1 skade på frontrute. Kjapt og enkelt oppgjør.
Dyrt, noe vanskelighet og uenigheter vedrørende å få dekket leiebil ved havari. Noe motvillig ble leiebil etterhvert refundert, da gjensidige mente at med min avtale kun ville få dekket leiebil ved trafikkuhell. Til tross for forsikringsselger sa dette ville bli dekket når jeg i gikk avtalen. +For at de tok selvkritikk og refunderte -For uklare forsikringsselgere -For en situasjon jeg helst ikke ville brukt ferien på
Er veldig fornøyd med Gjensidige. Ryddig og bra selskap.
Har aldri hatt skader tidligere på hus eller innbo. Fikk en vannskade og ble lurt trillrundt av en som var for å se på skaden. Han skrev en rapport som alle kunne se var fullstendig løgn. Men mannen er vel avhengig av arbeid for Gjensidige, så da skriver han vel slike rapporter. Gjensidige ville ikke vurdere min klage da de hadde full tillit til "Bussjåføren" som skrev rapporten. Styr langt unna dette selskapet.
Hjelpsom ved skade, stor prisstigning hvert år..
Leverer når de skal. God service og konkurransedyktige på pris.
Grei saksbehandling ved en skade, men det forsvarer ikke prisen på forsikringen.