Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Skader etter brudd i rørledning er fremdeles ikke rettet opp i 8 1/2 måneder etter uhellet inntraff. Purringer blir neglisjert, leiligheten ser ut som en byggplass og skadebehandleren får ikke fremgang på reperasjoner. Ufattelig uprofesjonelt og totalt uakseptabelt.
Vi har hatt våre forsikringer i Gjensidige over flere år og har bare hatt positve erfaringer. MEN med et prishopp på nærmere 20% fra året før, blir i drøyestre laget. Jeg vet ikke om dette er en bevisst strategi fordi vi hadde et uhell med bilen tidligere i år...
Lett å nå på telefon. Konkrete svar og forståelige svar på mine spørsmål umidddelbart. De deler overskudd ut til oss som er Kunder!
Jeg har fått for mye bonustap ved skade ifh. til andre forsikringsselskaper. Det er ikke noe pluss for selskapet.
Har bare 1 skade på frontrute. Kjapt og enkelt oppgjør.
Dyrt, noe vanskelighet og uenigheter vedrørende å få dekket leiebil ved havari. Noe motvillig ble leiebil etterhvert refundert, da gjensidige mente at med min avtale kun ville få dekket leiebil ved trafikkuhell. Til tross for forsikringsselger sa dette ville bli dekket når jeg i gikk avtalen. +For at de tok selvkritikk og refunderte -For uklare forsikringsselgere -For en situasjon jeg helst ikke ville brukt ferien på
Er veldig fornøyd med Gjensidige. Ryddig og bra selskap.