Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
Gjensidige Forsikring
3.1
2 469 verifiserte omtaler

Gjensidige Forsikring omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.1
Middels
2 469 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
#12
Middels
Gjensidige Forsikring er rangert
#12 av 21 skadeforsikringer
64%
Bra
64% anbefaler Gjensidige Forsikring
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på forsikring
Få tilbud på forsikring
Motta tilbud på dine forsikringer fra flere selskaper. Helt gratis og uforpliktende!

Utforsk 2 469 omtaler om Gjensidige Forsikring

FILTRER OMTALER
912
616
333
204
404
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Gjensidige Forsikring
Gjensidige Forsikring har 2 469 verifiserte omtaler på Bytt.no

Skjult vannlekasje i bolig

Omtale av  Simon

Svarer ikke på spørsmål som stilles i skadesak. Heller ikke når spørsmål og påpekninger kommer fra advokat. I følge fageksperter og vår advokat er saken helt klar, og Gjensidige forsøker å unngå forsikringsbevis til det ytterste. Under samtale med prosjektleder i Polygon forsøker de å overbevise oss om at vi ikke har krav på gjennoppbygging etter vannlekkasje. Dette er noe som også støttes av IL takst AS. Vi har god tilgang på fageksperter, da vi har nære relasjoner som har prosjekterende stilling innenfor nettopp dette feltet, VVS. Gjennom vår innboforsikring i Gjensidige har vi rettshjelp inntil 100 000,- om det skulle være et tvist. Her ønsket også Gjensidige å diskutere om dette var en tvist eller ikke. Gjensidige endte opp med å betale vår advokat.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Gjensidige Forsikring?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Suverent

Omtale av  Glenn H

Altid hjelp og få !! Bra pristilbud og saksbehandlere

Tvetydige forsikringsvilkår, lureri

Omtale av  Thomas

Hadde behov for hjelp i form av leiebil etter motortrøbbel derhvor bil gikk i nødmodus (uforutsett hendelse), og til tross for at gjensidige har "skjønn" som en del av avtalen blir du kun vist til døra når man etterspør å få leiebil da det kreves at dem bidrar med veihjelpa og leveransen til verksted for at man skal kunne motta leiebil og aller helst har vært i en ulykke. Man har ingen verdi som lojal kunde, og blir kastet i mellom saksbehandlere hvor den ene har mindre peiling og info enn den andre.

Seriøst

Omtale av  Morten

Meget bra med egne erfaringer og hyggelige behandlere

Synes forsikringen har blitt dyr

Omtale av  Linda

Synes forsikringen har blitt mye dyrere det siste året

Få tilbud på forsikring
Få tilbud på forsikring
Sammenlign tilbud på forsikringene dine - få tilbud fra flere selskaper helt gratis!
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Holder ikke ord, dårlig kundebehandling.

Omtale av  Siv

Har fått mye lovnader av diverse selgere og kundebehandlere som ikke har blitt innfridd. Inkludert forsikring av dyr det viste seg de ikke kunne tilby, estimat på hva det vil koste å ta ting på forsikringen med grove avvik til det vi faktisk har mottatt faktura på. Og veldig mange løfter om eksempelvis estimater og kontaktinfo til spesifikke kundebehandlere tilsendt pr mail eller som melding inne på gjenisdige sine sider, som ikke har blitt fulgt opp. Sitter igjen med følelsen av at de på kundeservice ikke står til ansvar for informasjon de gir ut, og har for dårlig informasjon om priser og hva de tilbyr. Vi har fått mye dårlige råd særlig når det kommer til bilforsikringen vår og hva som lønner seg der, sitter igjen med håpløst dyr bilforsikring etter diverse små ikke selvforskylte skader. Også opplevd dårlig kundebehandling i forbindelse med reiseforsikring når vi har hatt behov for denne. Direkteoppgjør på særlig veterinæregninger i forbindelse med forsikring på katten vår har gått automatisk, fint og raskt.

Helt greit

Omtale av  Remi

Litt dyr bilforsikring, men det tar seg inn på kundeutbytte, hvor beløpet kan variere fra år til år. Men totalt sett så er de helt greie. Det som trekker ned er at de eier Flyt, hvor man må betale for å ha abonnoment for å betale i bomstasjon.

Gjensidige Forsikring har 2 469 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Gjensidige Forsikring mener

Gjensidige Forsikring

Har tilegnet profilen
Gjensidige Forsikring deltar på Bytt.no

Gjensidige Forsikring har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Gjensidige Forsikring besvarer ikke omtaler

Gjensidige Forsikring har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Gjensidige Forsikring henter ikke inn tilbakemeldinger

Gjensidige Forsikring benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR