Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Mye bra med Gjensidige og kundeutbytte, dårlig score på kundeservice og skadebehandlig
Som andre selskap, kommer også Gjensidige med et bra tilbud når forsikringen opprettes, for deretter å stige jevnt og trutt i tiden etter opprettelse.
Har intet å utsette på Gjensidige, god hjelp hos kontaktperson. Er bare på markedet for å spare penger.
Jeg syntes egentlig at forsikringen var ganske grei, men etter å ha snakket med min far i dag så mente han at den var veldig dyr selv om jeg er under 23 år og mente jeg burde bytte.
Dritt selskap,dyrt og dårlig kundebehandling, nesten at de legger på røre i ansiktet på meg...banditter hele selskapet
Gjensidige engasjerte Takstmann og SSG for gjenoppbygging etter storskade. Vet ikke hva takstmannen gjorde her,for han hadde null kontroll eller styring på prosjektet. SSG gjorde som de selv ville, og resultatet er katastrofalt. Gjensidige nekter å ta ansvaret for å rydde opp i kaoset etter sine leverandører.Spar deg for masse frustrasjon og problemer, og styr langt unna dette selskapet!
Plettfri behandling av oppgjør i forbindelse med yrkesskade