Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Synes det er stressende at en hele tiden må innhente nye tilbud. Har de kommet med et OK tilbud ett år, skulle en stole på at de er bra neste år også.
Lite kundevennlig. Dyr forsikring. På regninger fremkommer annet beløp enn avtalt pr telefon - det medfører ekstra bryderi og er lite forutsigbart.
Jeg synes det er et dyrt selskap. Lang ventid på telfonen.
Bra selskap med gode rutiner. Synes noen typer forsikringer har gått litt mye opp.
Stor grad av tillit og etteretlighet. Punktlig og pålitelig. Dyrt.
Selskapet har bra vilkår og trivelige ansatte. Nettsiden er oversiktlig. Skuffet over behandlingstiden ved siste skade. Skade i mai, og fikk utbetalt oppgjøret i august/september.
Service er knall 😃 Aldri noe problem med å få raske svar på henvendelser.