Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har vært fornøyd med Gjensidige. Har gitt meg konkurransedyktige tilbud når jeg har spurt om det. Rabatt gjennom NJFF. For høy prisstigning fra et år til neste. Ca. 8 % prisstigning. Noe som er for høyt.
Ved sykdom på reise erfarte me denne situasjonen: Helgetur med far og to barn til Oslo, laurdag morgon til sundag kveld. Minst barnet blir sjuk på flyet bort, og dei blir verande på hotellet. Lege vurderer saka til at dei er klarert til flyvning heim tidlegare og sjuke nok til å få det dekka - det blei sagt av lege til oss. Gjensidige ville likevel ikkje dekka dette av grunn dei ikkje vil forklara til tross for spørsmål, og dei tre blir verande fastlåste til hotellrommet inntil returfly sundags kveld. Gjensidige sin reiseforsikring skal dekka tap av feriedagar ved slike høve, men velger i dette tilfellet å dekka her berre tap av 1 reisande, ikkje alle tre. Alle tre fekk avbrutt reisa, men Gjensidige dekka berre for ei avbrutt reise. Dette burde Gjensidige klargjort i forsikringsteksten på ein mykje betre måte. Me føler oss lurte og rammene er misvisande.
Har hatt gjensidige i mange år. Liker at du får «bonus» utbetalt en gang i året, basert på hva du betaler i året og hvor mange forsikringer man har.
Har vert Gjensidig medlem ca. 55 år uten skadeutbetalinger og forventer en bedre priser på forsikringene mine.
Gjensidige er helt super selskap. Liker alt med dem. Brukte bytt.no for å se priser som gjelder på markedet...
Blir svartelistet hvis man benytter forsikringen når uhellet er inntruffet. Bruker ukesvis på å gi svar/behandle en forsikringssak. Vil ikke hjelpe sin kunder, kun "melke" dem for penger.
Meget fornøyd med servicen og selskapet. Meget hyggelig personale som alltid er imøtekommende og flinke.