Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Får nå en prisøkning på 25%. Det er uakseptabel kundebehandling. Ser meg derfor nå etter et nytt forsikringsselskap.
Når jeg kjøpte bilen hos forhandler fikk jeg oppgitt en pris på forsikringen som var under det halve av det som jeg fikk fra Gjensidige.
Prisene er i høyeste laget, ellers fornøyd. Men ønsker også tilbud på huslån!
God kundeservice, alltid tilgjengelig og behjelpelig, men de endrer priser på forsikringen uten å varsle.
Dårlig behandlet når en ringer inn, jeg spør om hvorfor forsikringen er så høy. Når andre selskap er nesten 40 prosent lavere i pris.
- Dårlig service - Utilstrekkelig kommunikasjon, kunne ikke løse forespørselen om problem med kunden.
Har kun et ankepunkt, og det er at dere ikke har innboforsikring for feriehus /hytte.