Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Syns de er veldig vanskelig og forholde seg til, både når det gjelder generelle spørsmål og hvis det har skjedd noe som gjør at man trenger hjelp fra forsikringsselskapet. Umenneskelig, da vi ønsket og videre forsikre vår nyfødte datter (etter de første 6 mnd som er gratis) fikk vi avslag fordi hun var for tidlig født! Selv om vi hadde papirer på at hun var frisk og sprek og hadde vært det siden fødselen, og utviklet seg normalt. Men de var så "hyggelig" og presiserte med at vi kunne søke på nytt etter endt 1. klasse! Syns også at de er fryktelig dyr i pris!
Synes det virker en smule rart at jeg får et dokument i hånden med en pris på en forsikring, og blir trukket det dobbelte. Ikke bra.
Bra pris på forsikring og god support i Norge, men det var et rot uten like ved skade i utland. Jeg ble sendt til frem og tilbake mellom lokalt verksted og Gjensidige. Ikke fornøyd med dette.
Greie og uproblematiske oppgjør ved skade/reise. Ønsker benchmark på pris.
Jeg benytter en Gjensidige broker, men er også i kontakt med Gjensidige direkte via telefon. Alltid god kundeservice, og har aldri hatt 'problemer' med dem. Kan anbefales.
Får nå en prisøkning på 25%. Det er uakseptabel kundebehandling. Ser meg derfor nå etter et nytt forsikringsselskap.
Når jeg kjøpte bilen hos forhandler fikk jeg oppgitt en pris på forsikringen som var under det halve av det som jeg fikk fra Gjensidige.