Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble påkjørt og svært skadet av buss i Oslo, var uten skyld, fikk greit oppgjør. Saksbehandler var dårlig tilgjengelig ved henvendelse.
Til nå har jeg ikke funnet et annet selskap som kan tilby like gode vilkår og såpass lav årlig kostnad på min bilforsikring, derav er jeg fornøyd med Gjensidige.
Alt er bra, men litt dyrere enn andre forsikringsselskap. Bilforskring litt dyrt.
Bra pris, oversiktlig og grei nettside, chat funksjon fungere.
Føler jeg får god kundebehandling, og klare svar når jeg ringer.
Eneste er at de som alle andre banker og forsikringsselskaper ønsker kontakt via email og lignende, ikke face to face, med mindre man har en møteavtale. Det gir jo de mindre kostnader, som igjen gir bedre priser?
Gjensidige vil ikke ha e-faktura. Vi har prøvd i flere år uten å lykkes.