Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Greit nok at forsikringen ikke dekker alt som kan skje med en bolig, men kundebehandler kan være høflig og respektfull overfor kunden, selv om kundebehandler muligens hadde en dårlig dag, og på det tidspunktet kanskje var lei av stressa og uvitende gamle damer med tilsynelatende uendelig mange dumme spørsmål. Det hadde vært på sin plass med litt menneskelighet og omtanke. Flåsete svar på konkrete spørsmål fører absolutt til bytte av forsikringsselskap. (Jeg fikk for øvrig bedre hjelp med spørsmålene mine av en person jeg traff på trening.)
Alltid er de der Forholdsvis billig Rask avgjørelser
Aldri noen problemer med de. Hyggelig kundeservice.
Den har alltid vært bra. Det er ikke mer og si om det.
Jeg trodde båt og motor var forsikret , og motor ved havari. men nei. Ikke motor. Kun brann og ulykke, og konflikt med andre båter. Kunne noen sagt det da jeg tegnet forsikringen?
Fornøyd,men vil likevel se om jeg kan få billigere forsikring. Dyr på bil
Fornøyd så langt. Utbytte trekker opp. Håper på godt samarbeid i tiden fremover.