Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kundene skal ikke være tvunget til hele tiden å følge med i bevegelsene i markedet, men selv komme med justeringer og forslag til kundens beste. Gjensidige er flinke til å dele av overskuddet med kundene sine, og de er raske med oppgjør hvis uhellet skulle være ute. Det er vanskelig å si hva som er bra og hva som er mindre bra med de forskjellige forsikringsselskapene, når forsikringsvilkårene i en grunnpakke ikke er 100 % like (altså det som står med små skrift), og ev. tillegg ikke er beskrevet på samme måte med forståelig norsk. Her har bransjen noe å jobbe med. Det burde være lett som bare det å velge forsikringsselskap, og til syvende og sist er det prisen som teller når dekningen og vilkårene ellers er helt lik. Jeg har en MC som NAF ikke gir meg veiassistanse på uten at jeg tegner egen forsikring på den. Jeg vil at dere skal vurdere et alternativ til NAF på alt rundt bil og MC.
Fikk vannskade i eget hus. Saken drøyde bare ut og etter 1,5år med advokater og nærstående rettsak kommer de med et tilbud på 1/10 av opprinnelig takst. De bruker mye ressurser på å finne argumenter for å drøye ut saken, og for å slippe å betale ut erstatning. Resultatet ble hus på tvangssalg og totalt ødelagt familieøkonomi. Selskapet frarådes på det sterkeste.
Har ingen negative ting å seie om gjensidige forsikring.
Bra forsikring, men litt dårlig kommunikasjon. Manglet tilbakemeldinger.
Raske når vi fikk vannlekkasje, men noe misfornøyd med oppgjøret.
Ryddig selskap som jeg har brukt i mange år. Vil vurdere annet selskap pga høy pris på bilforsikring.
Tilgjengelig, hjelpsom, lokal kontakt, dyktig, litt dyr.