Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Grei forsikring med bra pris. Ulempe er når en vil komme i prat med forsikringen, da får man ikke prate med noen fysisk. Får en masse menyvalg og kastes ut. Noen ganger trenger man å snakke med noen fysisk for å få svar.
Har meget gode erfaringer med Gjensidige. Aldri noe mistenkeliggjøring eller unødvendige hindre ved skademelding. Behandler kunden med vennlighet og respekt, og oppleves som et selskap man kan stole på.
De har gitt meg et tilbud tidligere og sendte mail og spurte om dette var fortsatt aktuelt. Så sa de ja det er det, men så sendere beklager mail at dette er ikke aktuelt. Det høres mer ut at det er 14 åringer som jobber der som ikke kan bestemme seg.
Fikk ikke delt opp forsikringen i flere avdrag. Med mange hus og kjøretøy blir forsikringspremien høy.
Dårlig erfaring. Mange uoversiktlige betalinger, som stadig endres. i tillegg har de økt prisen på bilforsikring fra 9500 til 16000 uten å varsle. Vet ikke hvorfor.
Tidligere har lojalitet betydd noe, den tiden ser det ut som er forbi, i hvert fall hos Gjensidige. Jeg har vært trofast kunde hos Gjensidige i nærmere 20 år, og anbefalt dem til alle jeg har blitt rådspurt angående forsikring. Saken er at jeg betaler over 45 000,- i forsikring (etter at trafikkforsikringavgift er trukket i fra) til dem i året, og er vant med at forsikringene øker noe. Dette året har forsikringene økt med omtrent 4 000,-, nesten 10%. Når jeg tar kontakt med en kundebehandler, er det eneste svaret jeg får, at jeg har den beste prisen allerede, og at det er ingenting de kan gjøre, ingenting. Jeg prøver å forklare min lojalitet, mange forsikringer, og at om ikke han kan gjøre noe/hjelpe meg, så ønsker jeg å snakke med hans leder. Dette blir avfeid, med at han ikke kan gjøre det/love meg at noen kommer til å ta kontakt. Jeg forteller ham at jeg ikke kan sitte å vente i uvisshet, om noen kommer til å ta kontakt med meg, og at jeg ber ham følge dette opp, det kan han ikke love meg... Jeg har fått mange tilbud opp igjennom årene, både bedre og dårligere, men alltid vært lojal, den tiden er forbi hos meg også. Frende skal visst være bra, vant EPSI kåringen i 2019.
Jeg var ukjent med bruk av forsikring ved skade på mobiltelefon og leverte den til Telia butikk. Etter innlevert telefon kommer melding fra Mobylife? Jeg skulle levert telefon med knust skjerm til Mobylife.. Ikke Telia butikk. Det var gang nr. 1 jeg var uheldig å knuse skjerm (‘skjermbytte). Jeg var forsikret hos Gjensidig og Telia. Jeg valgte dessverre Gjensidig hvor Trodde jeg hadde kr. 500 i egenandel. Jeg betalte faktura på kr. 2537 i butikk.. fikk kr. 537. Egenandel !. 2000.