Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi har vært kunder hos Gjensidige i snart 40 år, synes det er vanskelig å kommunisere med Gjensidige, ingen kontaktperson, bare div forskjellig personer som svarer på chat.
Har hatt to skadesaker med gjensidige. Begge ganger med full kasko. Begge ganger svarte de raskt, ga takst fort. Den andre gangen var taksten noe lav, forklarte hva som var gjort på bilen med dokumentasjon, fikk da ny takst 1k over skade og tilbud om reparasjon, uten noe problem. Alltid betalt i tide og aldri noen tvil fra deres side om meg som forsikringstaker. Enkelt oppgjør, alltid hyggelig kundeservice og raske svar. Muligens noe dyrt, men hvertfall verdt det for meg.
God erfaring, men syns prisen på forsikringene er vel dyre.
Minstepensjonist som reiser lite. Lite egne verdier, da jeg leier. Syntes prisen bare økte og økte. Ingen alternativer som ble billigere. Prøver derfor et annet sted.
Svarer raskt på henvendelser. Ryddige oppgjør ved skader og behagelig kommunikasjon underveis i prosessen.
Ryddige og raske. Svarer godt på henvendelser og er høflige.
Får en pris på møte, etter vi har sakt så har prisen økt med ca. 8.000.