Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det blir for vanskelig for eldre mennesker med lite kjennskap på pc å få de svar man trenger i et skadeproblem.
Syntes saksbehandler hadde liten lyst til å forklare hva skadeoppgjørets konklusjon var basert på samt at jeg ikke forsto at skaden skulle gå på bygg og ikke løsøre. Mottok et uspesifisert brev/oppgjør som jeg gjerne ville ha forklart.
Veldig bra kundeservice, de en treffer på chat/tlf kan noe om forsikring. Enkelt med oppgjør.
Har mye bedre erfaring tidligere, pris og skadeoppgjør har blitt darlig. Har svært få skader gjennom alle år som ikke blir vurdert. Prisene går i været!
God senvice. Selskapet tilbyr gode priser. Jeg er i godt fornøyd med selskapet.
Jeg har hatt gjensidige til alle mine forsikringer siden 2014. Dette inkluderer reise, helse og ulykkesforsikring samt bil og moped. Jeg har fått utbetalt flere ganger, ingen av gangene var det noe krøll eller forsinkelser. Enkle å nå både på telefon og på nett. Noe høye i pris har de blitt, men det er helt greit med den servicen jeg får her kontra DNB og Storebrand som jeg har prøvd ut tidligere. Anbefales sterkt fra min side!
Ble kunde i februar, og i juni kom det en 40 % prisøkning pga. "flere skader, dyrerer deler og lengere vente tid på verksted". Det skal visst omfatte alle sier de. Dette lukter bullshit, ser at andre har fått store prisøkninger tidligere også.