Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er ganske fornøy med kundebehandlingen av det jeg har erfart, samt. grei og oversiktlig nettside og "min side". Ikke noe tull med utbetalinger på de sakene vi har hatt. For det meste har det vært i forbindelse med hund og dyrelege besøk, og en frastjålet mobiltelefon.
Jeg har hatt Gjensidige som selskap i mer enn 25 år og betaler ca 35k i året i forsikringer. Nå er det komplett umulig å få tak i et levende menneske å snakke med med mindre du venter i telefonkø i mer enn 45 min... Skal du ha noe hjelp MÅ du logge deg inn med bankID. Til og med Chat'en må det logges inn for å oppnå kontakt. Før kunne man ringe sitt lokalkontor, men de har ikke telefon lengre. Ikke engang en email er å oppdrive. Jeg kommer til å be om tilbud fra forsikringsselskaper som har mennesker ansatt - som har tid til sin kunde! Gjensidige anbefales IKKE!
Fra 2019->2020 mellom 15% og 18% stigning på alle forsikringer. Fra 2020->2021 mellom 10% og 14% stigning på alle forsikringer
De viser til nordmenn at de har kundeutbytte. Men alt dette er juks. Det øket min årsfaktura selv om jeg har aldri hatt bil ulykker. Hvem jobber på økonomisk del? Han skjønte ingenting. Unngå forsikring hos Gjensidige!
Men tilbudet var ikke det billigste, siden jeg har funnet bedre tilbud på andre forsikringselskaper
Hyggelige folk, ryddige, seriøse og raske. Skulle gjerne hatt lavere pris.
God oppfølging. Selskapet viser tillit. Jeg er godt fornøyd med selskapet. Mottar bonusutbetalinger.