Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De har en bra app, å har bra kundeservice, men prisene er i det høye nivå.
Har ikke hatt noen skader de siste årene, men synes det tar lang tid å få tak i folk på tlf.
Helt ok bortsett fra at man må hele tiden be om forbedring av pris for å oppnå ok pris. Synes det er litt problematisk at man hele tiden må være aktiv selv for å få ned totalkostnader på forsikringene.
Ryddig, traust forsikringsselskap, greit oppgjør. Ikke konkurransedyktig på bilforsikring i mitt tilfelle.
Syntes de har en fin ordning med kundeutbytte. Kunne hatt bedre nettløsning.
Syntes de er helt greie. Men alle ønsker jo ett bedere tilbud.
Syns de er veldig vanskelig og forholde seg til, både når det gjelder generelle spørsmål og hvis det har skjedd noe som gjør at man trenger hjelp fra forsikringsselskapet. Umenneskelig, da vi ønsket og videre forsikre vår nyfødte datter (etter de første 6 mnd som er gratis) fikk vi avslag fordi hun var for tidlig født! Selv om vi hadde papirer på at hun var frisk og sprek og hadde vært det siden fødselen, og utviklet seg normalt. Men de var så "hyggelig" og presiserte med at vi kunne søke på nytt etter endt 1. klasse! Syns også at de er fryktelig dyr i pris!