Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
jeg skulle forsikre en Jaguar, (samme type bil som en Ford Mondeo) og forlanger mere en 8500 pr år, når man har 75+6år
Har vært kunde i 3-4 år. Hatt noen små uhell som vannskade i kjeller, mistet bagasje og frastjålet kamera. Alt ordnet opp i øyeblikkelig.
Har ikke så mye og tillege,er fornøyd så lagt.
Bra behandling og oppgjør da forsikringstilfellet inntråtte. Ellers er vel alle selskap like. Synes avtalene er uoversiktelig. Klarer ikke å samle alt på ett oversiktelig dokument
Var uheldig med min bil...det var mye tull med bonusberegning og fakturaer etter hendelsen. Måtte faktisk bytte forsikringsselskapet for å få et nytt fornyftig tilbud fra Gjensidige.
Da huset mitt brant trenerte Gjensidige oppgjøret i mer enn 3 år, takstmannen var ufyselig og tysen, selskapet la til side en tilleggsrapport de selv bestilte(men som gikk i min favør) oppgjøret/ forliket var ikke nok til å renovere boligen til den stand den var da huset brant. Det ble foretatt to skjønn, det første 11 måneder etter huset brant, og i det andre skiftet min takstmann plutselig mening fra å mene boligen burde rives til at den burde renoveres, kanskje fordi han ble betalt av selskapet. Saksbehandleren hos Gjensidige svarte ikke på mailer og telefoner(heller ikke da min advokat tok kontakt). Jeg inngikk til slutt forlik fordi jeg ikke orket mer. Stikkord: trenering, trenering og trenering. Jeg holder nå på å renovere boligen og må rive mye som ikke var med i oppgjøret, kanskje fordi takstmennene faktisk er tømrere og ikke murere, elektrikere, rørleggere eller vet prisene på forskjellige overflater i en bolig.