Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gjensidige er blant Norges billigste forsikringsselskap men de er også meget tilgjengelig på telefon og chat. Svarer også raskt på email. Jeg har aldri hatt noen som helst skade eller forårsaket skade, så hvordan de er i en slik situasjon vet jeg ikke, men jeg føler basert på mitt kundeforhold til dem at de er til å stole på. Så alt i alt BILLIG OG BRA!
Kan anbefales kunde vennlig og oppgjør skjer veldig raskt.
Raskt oppgjør, svarer fort på meldinger. Hadde en kasko- og innboskade, alle skadede eiendeler ble erstatta uten trøbbel.
Fikk vannlekkasje og giftig muggsopp i 2015, fortsatt venter jeg på oppgjør - 5 år etter! Har krav på over 400.000 kr! Uetisk takstmann prøvde alle triks i boken for å lure meg, ville bl.a. bygge inn giftig muggsopp. Fikk ny skade i 2019 og da var det mye bedre, men all den tid man lar en kunde vente i mange år på oppgjør ligner dette ingen ting. Klage til Gjensidiges kundeombud fører ikke frem da skadebehandler sier man ikke kan klage på en aktiv sak (!). I tillegg vokser prisene rått for hvert år slik at jeg låses inn som kunde i påvente av oppgjør...
Veldig bra med at man får utbytte. Jeg ønsker hovedsaklig å søke flere forsikringsselskaper for å samle alle de jeg har til 1, hvor kanskje prisen kan bli hyggeligere.
Medarbeiderne i Gjensidige har alt for få muligheter til å være fleksibel i forhold til gode kunder.
Skulle gjerne fått papirutgave av mine forsikringer minst en gang hvert år. Takk.