Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Utmerket kundeservice, men har priset seg ut på bilforsikring og hytteforsikring.
Jeg har pr. Nå ikke opplevd noe negativt med Gjensidige som selskap. De sakene vi har hatt, har blitt løst på en ordentlig måte. Skal jeg skifte selskap, ja så skal det være mye billigere, og kunne levere den samme utmerkede service.
Synes det er stressende at en hele tiden må innhente nye tilbud. Har de kommet med et OK tilbud ett år, skulle en stole på at de er bra neste år også.
Lite kundevennlig. Dyr forsikring. På regninger fremkommer annet beløp enn avtalt pr telefon - det medfører ekstra bryderi og er lite forutsigbart.
Jeg synes det er et dyrt selskap. Lang ventid på telfonen.
Bra selskap med gode rutiner. Synes noen typer forsikringer har gått litt mye opp.
Stor grad av tillit og etteretlighet. Punktlig og pålitelig. Dyrt.