Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fra å ha 6 forsikringer hos Gjensidige har jeg i dag 2 i følge Gjensidige. Går glipp av 18% bonus fordi jeg mangler den tredje. Jeg mener jeg har tre - bil/hus/ og innbo. Gjensidige mener hus og innbo er en forsikring. Premien gikk for mitt vedkommende opp med 40 % (4500) fra 2020 til 2021. Mener dette er veldig mye. Har vært meget fornøyd med Gjensidige helt frem til i år, ikke fornøyd med den store premie økningen.
Bra kundeservice, men for dyr bilforsikring og livsforsikring.
Alltid hyggelige kundebehandlere. forsikringene dekker hva som er mine ønsker og behov. Ønsker tilbud fra andre selskap for å se om det er penger å tjene på de samme forsikringene hos andre selskap.
Å få svar på noe her er like vanskelig som å få et konkret svar på noe fra en politiker... Spør om noe å får et svar om ikke omhandler din sak, når du har sittet lenge nok med dette så kommer og fått forståelse så kommer en regning som ikke minner noe om samtalen man har hat! saksbehandlere er lite behjelpelig, slappe og virker ikke interessert i din sak eller å beholde kundene sine. Ble beskyldt for å være Frekk og Amper, noen som kanskje ikke er så rart nå feilen ligger hos dem og kunden blir offeret for dem sine feil! dette er det mest tåpeligste firmaet jeg har vært en del av, skade saken jeg ville få en orden på orket jeg ikke å ta gjennom forsikringen og dermed ble jeg å betale fra egen lomme denne gangen... møkka opplegg!!!
Er ganske fornøy med kundebehandlingen av det jeg har erfart, samt. grei og oversiktlig nettside og "min side". Ikke noe tull med utbetalinger på de sakene vi har hatt. For det meste har det vært i forbindelse med hund og dyrelege besøk, og en frastjålet mobiltelefon.
Jeg har hatt Gjensidige som selskap i mer enn 25 år og betaler ca 35k i året i forsikringer. Nå er det komplett umulig å få tak i et levende menneske å snakke med med mindre du venter i telefonkø i mer enn 45 min... Skal du ha noe hjelp MÅ du logge deg inn med bankID. Til og med Chat'en må det logges inn for å oppnå kontakt. Før kunne man ringe sitt lokalkontor, men de har ikke telefon lengre. Ikke engang en email er å oppdrive. Jeg kommer til å be om tilbud fra forsikringsselskaper som har mennesker ansatt - som har tid til sin kunde! Gjensidige anbefales IKKE!
Fra 2019->2020 mellom 15% og 18% stigning på alle forsikringer. Fra 2020->2021 mellom 10% og 14% stigning på alle forsikringer