Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etablering av forsikringsavtalene var en god prosess. Jeg møtte god kundebehandling på deres kontor i Drammen i to omganger for noen år siden. Det er ingen videre oppfølging av forsikringsavtalene og det er ingen vurdering fra selskapets side mht mulig endrede behov osv. Det er ikke mottatt noen henvendelser vedrørende pensjonssparing, hvilket jeg finner merkverdig. Responsen på henvendelser er treg og denne er rettet mot mersalg og ikke imøtekommenhet ovenfor undertegnedes faktiske behov som kunde.
Har ikke brukt så vet ikke da eg ikke har hatt noen form for ulykke er det vanskeliggjør å si.
Kjempehyggelig kundeservise men dyr bilforsikring.
Jeg er veldig fornøyd med Gjensidige, men syns det begynner å bli dyrt.
Er tilbake i Gjensidige med bilforsikringen etter noen års fravær på grunn av konkurransedyktige betingelser/pris.
Helt ok men dyre og for store, klønete å få tak i. Dumt å ikke ha egen kontaktperson mer.
Alltid god service. Aldri problemer hvis ulykken er ute.