Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Får ikke melding om prisøkning på forsikringen. Stor frustrasjon hvert år.
Et kundenummer som tar telefon innen 2 min, som er sjelden i de fleste andre forsikringsselskap. Bra kundeservice, men dårlig valg og meny på telefon appen.
Er veldig fornøyd med gjensidige, sjekker bare om andre selskap er rimeligere.
Gjensidige er bra på det meste, men øker prisene uten varsel...
Har vært kunde i svært mange selskap. Men, har funnet meg godt til rette i norges største og beste forsikrinsselskap! Servicen kan ikke sammenlignes med andre! Tipp topp. 😬
Det som er dårlig er at Gjensidige tar en ganske høy betaling for å skadeforsikre en bilist som har-bank i bordet- kjørt skadefritt i omlag 40 år. Tung sykkel, stor bil, år ut og år inn med til dels lang kjøring. Aldri forårsaket en eneste skade. Slå den! Hvor mange mannlige bilister har dere som er helt skadefrie! Det som er feil med Gjensidige er at dere ikke fortjener meg til den prisen jeg betaler!
De har hjulpet meg bra når jeg trengte dem. Jeg er meget fornøyd med oppgjør, raskt og effektivt.