Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Blir svartelistet hvis man benytter forsikringen når uhellet er inntruffet. Bruker ukesvis på å gi svar/behandle en forsikringssak. Vil ikke hjelpe sin kunder, kun "melke" dem for penger.
Meget fornøyd med servicen og selskapet. Meget hyggelig personale som alltid er imøtekommende og flinke.
Har vært kunde hos Gjensidige i 14 år nå. Alltid vært fornøyd med kundebehandling og pris. Nå sjekkes priser hos andre på kjøretøy for å se om Gjensidige fortsett er konkurransedyktig.
Grei forsikring med bra pris. Ulempe er når en vil komme i prat med forsikringen, da får man ikke prate med noen fysisk. Får en masse menyvalg og kastes ut. Noen ganger trenger man å snakke med noen fysisk for å få svar.
Har meget gode erfaringer med Gjensidige. Aldri noe mistenkeliggjøring eller unødvendige hindre ved skademelding. Behandler kunden med vennlighet og respekt, og oppleves som et selskap man kan stole på.
De har gitt meg et tilbud tidligere og sendte mail og spurte om dette var fortsatt aktuelt. Så sa de ja det er det, men så sendere beklager mail at dette er ikke aktuelt. Det høres mer ut at det er 14 åringer som jobber der som ikke kan bestemme seg.
Fikk ikke delt opp forsikringen i flere avdrag. Med mange hus og kjøretøy blir forsikringspremien høy.