Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig kundeservice! Syntes kundebehandler oppførte seg frekk. Ikke noe god opplevelse under saksbehandlingen.
Har snakket med to ulike kundebehandlere i dag rundt en skade på lånt bil som er forsikret i Gjensidige. Lite hyggelige og behjelpelige og virker sure for at man spør. Fikk nærmest beskjed om at jeg bare burde dekke skaden selv for å ikke miste bonus.
Kan ikke forstå sure miner rundt det å være kunde i Gjensidige. Både jeg og borettslaget jeg er styreleder i benytter Gjensidige. Ingen andre kommer i nærheten av prisen. Alle bilene mine har alltid vært billigst hos Gjensidige. Vet ikke om region har noe å si men jeg holder til på Østlandet. Har vært svært ryddige i noen saker som har oppstått, enkle å prate med på telefon. I tillegg får man kundeutbytte som gjør det enda billigere. Konkurrenter ligger 20-200% dyrere i pris for mer el mindre samme avtale. Anbefales videre.
Saksbehandlingstiden er rett og slett uakseptabel! En helt streit og enkel sak om kjøretøy skade hvor motparten (som har Gjensidige) har tatt ansvar for skaden burde ikke ta over en måned uten å få svar!
Gjensidige har valgt å gå fra en bra kundebehandling til at man kun når dem på nett. Ingen personlig kontakt hvor man kan diskutere en sak. Har alltid vært gode på oppgjør ved skade. Hvis dem selv gjør feil blir det kunden sitt problem.
Useriøse og dårlige kundebehandlere, samt mye dyrere på forsikring enn konkurrenter
Rask og og god kundebehandling. Får utbytte hvert år. Men andre selskaper har rimeligere forsikringer