Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vår forsikring i Gjensidige står i min ektefellens navn og vi har vært kunder i ca 40 år. Vi har alltid vært ærlige når vi har hatt behov for hjelp. F.eks da vår sønns tlf ble skadet, fikk vi en erstatningssum for å kunne kjøpe en ny. Vi undersøkte på nettet og fikk tak i en maken, men rimeligere tlf som kostet mindre enn erstatningssummen. Vi tok kontakt med forsikringsselskapet med tanke på å betale tilbake og ble da møtt av en hyggelig medarbeider som sa at vi bare kunne beholde det overskytende. Derfor, ærlighet varer lengst!
Meget bra kundebehandling.
De har fulgt opp på en grei og ryddig måte
Nå har jeg hatt Gjensidige så lenge jeg kan huske. Har hatt nedbrent hus, Fikk nytt og finere tilbake. Har hatt vannlekasje, null problem, betalte selv da jeg ikke trodde gjensidige ville dekke det, det gjorde de. Kloakken var ødelagt, og trodde ikke gjensidige dekket det, det gjorde de. Jeg har blitt påkjørt flere ganger Uttrykksikonet smile selv har jeg ikke sittet i blien når uhellet har vært ute. Null problem , Gjensige fikset alt for meg ..... og må jo bare takke for god hjelp Uttrykksikonet wink samtidig så lurer jeg på hvorfor jeg forsatt får være kunde Uttrykksikonet smile .... Jeg er meget fornøyd..... jeg har ikke noe som helst å klage på :)
Suveren rask med behandling, utenom bilskade.
Har aldri hatt noe tull med dem.