Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Oversikten over forsikringene er knallbra. Dessverre er forsikringsrådgiverne gått hjem for dagen, før jeg kommer meg hjem om dagene. Veldig dårlige på skadeoppgjør. Tok ca 1,5 uker før jeg fikk svar på min "lille" skademelding, og da føler jeg at Gjensidige har silt ut halve skademelding som "urelevant" og konkludert med at de ikke trenger å betale noe ut fra resten av skademeldingen. Lange telefonkøer. Bra priser på forsikring, kjempepluss med kundeutbytte selv om det blir beskattet.
God kundebehandling. Bra oppfølging etter liten fuktskade.
Fikk ikkje med meg riktig bonus til gjensidige, har sagt dei skal senda ny forespørsel te gammalt selskap. Men dei gjør det aldri etter gjentatte forespørsler. Har måttet flytte tilbake til gammelt selskap men dei avgir feil bonus til If selv om if har sendt min bonus til dei på 60% så avgir dei bare 50%.
Skadeoppgjør etter skade. Synes de var vanskelige.
Dårlige betalingsalternativ og regler å krav, mine sider på gjensidige stemmer ikke over hva gjensidige sier i telefon.
Er misfornøgd med at prisane er justert opp uten at eg er informert.
Raskt oppgjør. God hjelp. Har blitt litt dyrt. Personlig rådgiver over i ny stilling. Har fortsatt ikke fått ny etter to år.