Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Oppleves ikke som for dyre og er flinke og hjelpsomme når det først skjer noe.
Har fått veldig lite hjelp fra Gjensidige, vi har hatt saker hvor vi ble lurt i syden, men siden vi ble lurt fikk vi ikke tilbake penger selv om vi anmeldte det hos politiet, det hadde vi fått om vi ble ranet. Har også hatt en ganske omfattende sak hvor vi har leid ut fritidsbolig på heltid til en person over flere år og leieboer har ødelagt hele hytta ved å ikke si ifra om vannlekkasje, hatt hunder som har tisset inne og andre lignende saker vi ikke kan vite om. Det kom takstmann fra forsikringsselskapet og konkluderte det som ubeboelig, men vi får ingen støtte fordi det ikke har vært en konkret hendelse som har skjedd som vi kan forklare.
Rådyr. Prisen på forsikringen blir fort høyere enn verdien på det som forsikres etter en del år.
Jeg er over 23, har kjørt i flere år, bilen er ikke verdt mer enn 10 000, jeg betaler 2000 i mnd og har da selvfølgelig ansvarsforsikring. Tenk om jeg skulle ha hatt fullkasko! hadde det kostet meg 10000 i mnd hmmm... :D
Når vi fikk en avtale og den ansatte gjorde feil når la inn og man skulle bruke den, så var de ikke villig til å innrømme feil.
Håper på billigere forsikring, jeg hadde skade på min nye Samsung tlf. jeg betalte nesten 11000 før den, og fikk 3000 i erstatning.
Ja, dette fungerer bra. De betaler ut det de skal og 80% av tilfellene får du en god kundebehandler, hvis det er unge karer som plukker opp telefonen har jeg blitt behandlet noe useriøst. Men tjenesten de leverer går som den skal.