Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har holdt på i over ett år nå med en godkjent yrkesskadeforsikring, men det virker som det er kun når premien skal betales at Gjensidige er intressert. Den dagen kunden får behov for forsikringen sin er det tydeligvis ikke så viktig lenger. Vurderer nå å ta kontakt med TV2 hjelper deg slik at hele Norge får vite hvilket useriøst Forsikringsselskap Gjensidige er.
Rask respons og greit oppgjør.
har ved sykdom og død til mine katter, måttet kontakte gjensidige. ble bare fornøyd.
Har benyttet Gjensidige forsikring gjennom mange år. og er meget godt fornøyd med både den korrespondanse og kontakt jeg har hatt med saksbehandlere. Oppgjørene har skjedd meget raskt, og uten problemer. Jeg vil, og har anbefalt gjensidige til kjente. Om det ikke blir store endringer, vil jeg fortsette å bruke Gjensidige forsikring. Har jeg flyttet over en av mine bilforsikringer, dette var fordi at bedriften jeg jobbet i har pensjonsforsikring i Storebrand, og dermed får vi 20%, og dette kunne ikke Gjensidige følge.
We are very much satisfied and recommend to others, after taking many other insurances.