Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har alltid fått gode råd og greie svar.
Jeg har dårlig erfaring med Gjensidige forsikring og med banken deres også. Da jeg ble utsatt for særdeles grovt tyveri i kjellerboden så nektet Gjensidige å betale ut skadeoppgjør. Foruten dette så oppdaget jeg ved sjekk i banken deres at de har trukket meg årlig for Visakortgebyr for ett Visakort de ikke har utstedt til meg og heller ikke sendt til meg og som jeg heller ikke vil ha om de forsøker seg med det nå. Jeg synes dette norske selskapet er troppen på all frekkhet,, på bakgrunn av egne erfaringer med de så vil jeg fraråde å bruke dette useriøse selskapet i all fremtid. De burde etter rett blitt fratatt konsesjon til å drive med forsikring - og bankvirksomhet og evt annen virksomhet dersom de finner på noe mer.
Kundebehandlerne er alltid hyggelige. Jeg får alltid gode råd om jeg spør, og den hjelpen jeg trenger.
dobbelt så dyr bilforsikring
Heldigvis ikke ofte behov for forsikring, men de har vært maksimalt serviceinnstilt når det har vært bruk for dem. Anbefales!
har bare positive opplevelser med Gjensidige Forsikring.