Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har nå ventet i 4 måneder på saksbehandling av bilskade etter min bil ble påkjørt. Motpartens forsikringsselskap har erkjent ansvar og venter på krav om oppgjør. Ingen respons fra Gjensidige…har forsøkt ringe 8 ganger, med samme resultat hver gang der vedkommende jeg snakker med skal «skrive» min tilbakemelding inn i «saken». Jeg logger meg inn selv på Gjensidige`s «min side», men meldinger jeg legger igjen der blir ikke lest på månedsvis. Aldri mer Gjensidige! Styr unna!
I april fikk jeg et tilbud fra et annet forsikringsselskap, da satt Gjensidige ned premien til 661 inkl. veiavgift. Nå økte de denne til 991. ink. veiavgift. Etter kun et halvt år. Forklaringen fra Gjensidige var at jeg hadde betalt for mye inn. Ble forklart på telefonen at jeg hadde da betalt for mye inn og av den grunn ble det nå satt opp.
Har hatt forsikring hos Gjensidige i flere år, men den dagen det ble behov for det, viser den seg å være 0 verdt. Styr unna dette selskapet.
Konkuransedyktige priser god service når du trenger det.
Ikke best på pris og dekning. Geller ikke helt tilpasset mine behov.
Insisterte på at effaktura hos dei var uaktuelt! Problem hver mnd regning skulle trekkes!( selv om det var rikeligt penger på kontoen! Økte prisen uten å ha avtalt dette på forhånd flere gange i perioden! Dette er 2 gang blir aldri prøvd igjen!
Er ikke veldig billig selv med YS fordel. Og kundeservice er så som så