Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ber utallige ganger om å bli oppringt, ignoreres. Feilinformasjon og frekke kundebehandlere.
Fikk tilbud om forsikring til gjensidige november 2022. De kunne gi meg den samme forsikringen som jeg hadde fra før til en mye rimeligere penge. Jeg byttet derfor til gjensidige. Julen 2022 ble jeg påkjørt av en lastebil, da var det lite hjelp å få. De hadde ikke gitt meg den forsikringen de lovte, å kunne ikke finne lydopptaket fra salget av forsikringen. Derfor ble verdien av min bil ødelagt da den måtte på verksted, hadde jeg ikke byttet til gjensidige hadde jeg fått en helt ny bil å det var denne forsikringen de solgte meg. Jeg forsøkte å ringe flere ganger men fikk ikke svar, jeg satt i 3 timer i kø på det lengste, jeg ble aldri ringt tilbake. De var ikke hjelpsomme når det kom til leiebil. Jeg fikk aldri noe oppdatering i saken å jeg måtte fikse verksted selv. Jeg kjører EL bil for å spare på kostnaden med ferge til og fra jobb. Med leiebilen fikk jeg nå regning på 6000kr, dette er noe jeg selv må betale. Alt i alt. Tapte verdi på bilen, sitter igjen med en faktura på 6000kr. Måtte gjøre 80% av jobben selv. Nå når jeg har byttet til storebrand, blir jeg nedringt av gjensidige som ønsker å få meg tilbake som kunde. Men å få kontakt med dem da jeg trengte, var ikke å oppnå... Styr unna!
Hadde tre tilfelder i 2 år der det i alle tilfelder var helt tydelig ikke min ansvar men det ha tat lang tid med mange sovnløse netter til det var avsluttet. Det trenges en forsikring mot denne forsikring.
Jeg har lenge vært forsikringskunde hos Gjensidige og har vært kjempefornøyd hver gang jeg har hatt behov for å bruke forsikringene. I det siste har prisene økt betraktelig, spesielt på hundeforsikringen, og når jeg tok kontakt for å høre om det var mulig å se på prisene on det kunne gjøres noe med, ble jeg blankt avvist og at det ikke var poeng å se gjennom det. Da bestemte jeg med for å bytte med én gang. Veldig synd gode kunder blir så dårlig ivaretatt.
Høy forsikringssum, likevel dårlig oppgjør når det kommer til stykket.
Har sjekket opp litt ang forsikring og ved å bytte selskap så kan men spare opp til 10 000 . dette er ran av selskapet.. skuffende .
God service, raske og serviceinnstilt. Føler meg ivaretatt og trygg